niedziela, 16 czerwca 2013

Zmrok i Blaskmyszy

Już raz ich krótko opisałam, ale stwierdziłam, że warto o nich ponownie napisać. Czemu w połączeniu? Przekonacie się czytając tego posta :D

Oboje należą do plemienia No chyba nie. Stworzyli sobie razem zakon rycerzy do którego należy Natchnienie.

Zmrok stworzył konto pod wpływem impulsu. Już pierwszego dnia kupił sobie czarne futro. Dosyć szybko opanował zasady tej gry. Jego pierwszym plemieniem jest No chyba nie. Zaprosiła go do niego Wichira, którą okrzyknął swoją panią. Z tego też nazwał się jej rycerzem. Zmrok w znajomych ma głównie dziewczyny. Lubi komplementować płeć żeńską. Czy to podryw? Z tego co się dowiedziałam to nie. Lubi jak dziewczyny do niego lgną (XD). Zmrok ma dziewczynę na tfm, Marciaq. Obecnie ona nie bywa w grze. Przed nią miał jeszcze 2 dziewczyny, które go rzuciły, czego potem żałowały. Krolbuli był jego pierwszym kumplem, nim poznał Blaska. Pomógł mu uporać się z dręczycielami. A kiedy poznał Blaska myszy na roomach nie miały już takie spokoju :). Zmrok czasami wpada do plemienia Marzyciele, tak żeby potrollować i ponabijać się z marzycieli, a także odwiedzić znajomych :).
Zmrok lubi się kłócić, bardzo często dołącza do kłótni innych. Jego charakter nie należy do miłych. Jeśli ktoś mu się nie spodoba pokazuje to w bardzo perfidny, chamski sposób. Jednak chamem nie jest. Wie, gdzie są granice. On nie musi wyzywać. Obraża w zupełnie inny sposób.

Blaskmyszy stworzył konto do szpiegowania. Jego poprzednie konto dręczył hacker, ale nie osobiście. Ten hacker męczył wszystkich jego znajomych tylko po to, żeby się do niego dobrać. Na tym koncie szukał pomocy dla siebie jak i dla znajomych. Nie udało mu się tego rozwiązać, przez długi czas nie grał na tfm. Nie chciał wracać na swoje stare konto, jego znajomi musieli pozmieniać konta. Długi czas nie grał. Poznał Zmroka podczas jednej z jego wizyt na tfm. Wchodził bardzo rzadko. Polubili się oboje, a jak zobaczyli, że mają podobny charakter stali się najlepszymi kumplami z gry.
Blaskmyszy jest osobą spokojną i cichą. Odzywa się rzadko. jak samotnie gra na roomie i nie ma jego znajomych, niewiele się odzywa. No chyba, że coś mu nie pasuje, ale nie szuka powodu do zwady. Pierwszym plemieniem jest No chyba nie. Blaska można spotkać na forum tfm. W zabawach forumowych. Jest tam dosyć znany :)

Blaskmyszy i Zmrok w połączeniu tworzą piekielną parę. Są złośliwi, dokuczają i wbijają przeciwnika w ziemię. Naśmiewają się, pokazują błędy, wyolbrzymiają pewne błahostki. Jeśli Zmrok dołączy się do kłótni, Blask pokazuje, że przeciwnik Zmroka nie grzeszy inteligencją. Często zaginają swoich przeciwników. Niektórzy milkną po tym jak oboje się odezwą, wyrażą zdanie. Uwielbiają łapać za słówka, wykorzystywać słowa przeciwnika przeciwko niemu samemu. Dla nich to świetna zabawa. Nie często można ich spotkać razem, ale jak ich się spotka, radzę uważać (dziewczyny mają ulgę taryfową do momentu, kiedy nie wykażą się czymś idiotycznym)

21 komentarzy:

  1. Znasz może Specjalize? Ten to ma tupet. .-. Wszystkich poprawia, wywyższa się, przezywa..

    - Zanimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam. Zmrok i Blask do takich osób nie należą :)

      Usuń
  2. Obydwojga spotkałam c:
    Tzn nie w tym samym czasie ,bo raz Blaskmyszy z Natchnienie był na roomie i pogratulował mi tego rozwiązania krzyżówki ,a raz Zmroka spotkałam gdy z Znajomą "trollowali" Binora... Czy jak to było. O i raz jeszcze spotkałam go w Marzycielach ,a to było... Hm... Nie pamiętam D:
    Muszę dodać ,że po tym opisie ich lubię C: Serio. xD
    Chyba będę uważać by ich nie zrazić O.o Wolę od nich nie dostać xD
    A ja jestem chamem ,świnią itp (choć czasami to zależy od humoru i czynów innych ludzi...) ,więc radzę uważać na mnie ,gdy mam zły humor :I
    ~Aniuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie spotkałam cb wrednej. Przecież napisałam ci, że dziewczyny mają taryfę ulgową. Głupią osobą nie jesteś, więc masz zapewniony spokój :D

      Usuń
    2. Masz szczęście :) Naprawdę jestem chamska ,ale już nie będę mówić jak się o tym dowiedziałam.... W każdym razie staram się być miła :) Dzięki za pochwałę :D

      Usuń
    3. Heh, twoja chamskość raczej mnie nie zagnie :).

      Usuń
    4. Raczej wątpie, żebyś była chamska. Myślisz tak, ale tak nie jest.

      Usuń
    5. Haha ,Zmrok dzieki ;x Chyba jeszcze nikt mnie nie poznal chamskiej ;x

      Usuń
    6. Ja jakoś tez cię nie poznałam chamskiej. A mi już pisali, że jestem chamska. Nie wiem czemu :)

      Usuń
  3. Nie pokonali mnie w słowach >:D
    Chociaż raz trollowałam z nimi razem.... eee... nie wiem, dlaczego nikt potem w pokoju się nie odzywał....
    To kłamstwo! Nie trollowałam Binora ;-; To był Arys, a Binor od nich potem uciekł ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem czemu nikt się nie odzywał. Nie chcieli się wam narazić XD

      Usuń
  4. Ciekawe czy o mnie też będzie post.
    Już się boję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnie nie bedzie pewnie :D
      Nudna jeste i jeszcze sa lepsze ode mnie mychy C: Np taki ty! :D

      Usuń
    2. Będzie o osobach, które spytam się czy chcą żebym je opisała ;). Na razie zajmę się plemionami, a w kolejce mam Minicoin :)

      Usuń
  5. hehe fakt Zmrok i Blask umią dopiec.... sam sie przekonalem...ale bardzo ich lubie i sa to moi pierwsi przyjaciele xDD
    ps:myslalem ze Zmrok znal blaska jeszcze za nim poznal mnie xdd
    i jeszcze jedno
    to BZlask czy ja pomógł odpedzic dreczyciueli??O_O

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tych urwisów XD
    Krolbuli pisz wolniej bo literki się mieszają :)

    OdpowiedzUsuń