czwartek, 20 czerwca 2013

Panel dla szamana

Czekają nas zmiany, wszyscy o tym trąbią. Ma się zmienić dotychczasowe szamanienie. Nadchodzą zmiany. Twórcy chcą udoskonalić tą grę, żeby przyciągnąć więcej graczy. Mają być dodatkowe zasady, pewne umiejętności, różne nowe sztuczki. Niektórym nadchodzące zmiany się nie podobają, a inni nie mogą się doczekać. Zmian najbardziej nie chcą gracze starsi, którzy przyzwyczaili się do tego stanu, jaki jest. W Transformice ciągle następują zmiany, nowości. Wiecie, że kiedyś eventy dawały znacznie więcej? Teraz już nie za bardzo.
Już są przygotowane wstępne ustalenia. Co się pojawi nowego, z czego będzie trzeba zrezygnować. Jak będzie wyglądało bycie szamanem? Wiele się zmieni. Będą nowe rzeczy do wychwalania się i szydzenia. Niby potrzebne są zmiany, ale jak dla mnie zmiany powinny wyglądać trochę inaczej. Z nowymi opcjami bycie szamanem to już nie będzie sztuka. Są znaczne ułatwienia. Dla mnie najfajniejsze właśnie w byciu szamanem było kombinowanie, używanie wyobraźni przestrzennej, działanie w presji i szybkie czarowanie. Czasami budowle nie wychodziły, zdarza się, niektóre lagowały, były bugi. W tej grze najbardziej oprócz st lubiłam budować. Myślałam o zdobywaniu poziomów (niestety na mój pech zawsze nikogo nie było na roomie shaman).
Zaczęło się. Powiększyli nam panel. Tą zmianę akurat uważam za pozytywną. Łatwiej dostać się do przedmiotów szamana. Ja osobiście używałam cyfr, ale nie wszystkie przedmioty można było tak wyczarować. Znacznie ułatwiło się bycie szamanem, ale w pozytywnym sensie. Nie musimy już gorączkowo szukać potrzebnych przedmiotów. Tak jak kiedyś przedmioty były w dwóch kolumnach, po zmianach są w trzech kolumnach. Dosyć szybko zaakceptowałam tą zmianę. Jak dla mnie to praktyczne. Rysunki przedstawiające przedmioty są mniejsze, lecz wszystko widać dokładnie. Łatwy dostęp do dolnych przedmiotów usprawni pracę szamana i przyspieszy jego działanie. Takie szukanie niegdyś zabierało kilka cennych sekund. Na szczęście uległo to zmianie. Na takie zmiany jestem skora przystać. Inne dotyczące szamana mi się nie podobają.

Edit Znajoma
Rozmowa na temat zmian
• [Znajoma] może dadzą nam jeszcze specjalne misje?
• [Mesmera] nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
• [Mesmera] tylko nie misje :I
• [Aniuschan] Taaa...
• [Tasted] Znajoma, quest = misja C:
• [Tasted] Nie *kaszle*
• [Znajoma] misja: zdobydź 100 serów, a otrzymasz półtruskawy D:
• [Mesmera] @.@
• [Aniuschan] ;_;
• [Sabukalolz] nje ;c
• [Mesmera] albo misja, żeby zanieść specjalny ser z mapki do nory
• [Mesmera] i jak się uzbierze te specjalne sery to będzie jakaś umiejętność :I
• [Aniuschan] ;__;
• [Mesmera] i to w trudno dostępnych miejscach!
• [Sabukalolz] jak uzbierze 100 serków to jest pół trusek?
• [Tasted] Tja, niech dodadzą zbroje i miecze, a itemy będą dawały punkty umiejętności ._.
• [Znajoma] wygrać z krwiżerczym serem, aby móc dać punkt jednej umiejętności ;-;
• [Aniuschan] NIEEEEEEEEEEE D:
• [Aniuschan] Wszystko tylko nie to ;___;
• [Mesmera] miecze już nie będą dla ozdoby
• [Mesmera] pojawią sięamulety szczęścia :I
• [Aniuschan] Nie :II
• [Aniuschan] ;-;
• [Mesmera] albo na jakieś mapie będą myszy zombii. Oprócz zdobycia sera, będzie trzeba o niego walczyć :I
• [Gaddemet] w transformice ?!
• [Aniuschan] ;____;
• [Aniuschan] NIE
• [Aniuschan] Nie zgadzam się D:
• [Znajoma] po co zombii? dodadzą koty i będziemy musieli je omijać aby zdobydź ser od którego mysz i tak się zatruje D:
• [Aniuschan] ;___;
• [Tasted] Mesmera, włączy się peacefula xDD
• [Klaczz] jak nazywa się taki room gdzie się szuka zabójcy??
• [Znajoma] #diemice
• [Mesmera] tak jak na evencie halloweenowym
• [Mesmera] to była zapowiedź!
• [Aniuschan] ;___;
• [Mesmera] tylko najlepsi zdobędą sery :I
• [Znajoma] ale ja nie wiedziałam, ze ta historia stanie się rzeczywista, ja nie chciałam ;-:
• [Mesmera] ;-;
• [Aniuschan] ;_;
• [Mesmera] przewidziałaś to ;-;
• [Tasted] Mesmera, ale jak wtedy wartość stat wzrośnie. ._.
• [Aniuschan] To koniec ;-;
• [Mesmera] będą się bardziej wychwalać ;-;
• [Aniuschan] ;-;
• [Mesmera] umrzemy z głodu ;-;

11 komentarzy: