czwartek, 29 listopada 2018

Wyniki konkursu na futerko.

Pod koniec sierpnia ogłosili konkurs, o którym już wspomniałam na blogu.

Niedawno pojawiły się wyniki. Futra, po kolei będą pojawiać się w sklepie.
A oto nasi zwycięzcy:
Obserwowałam wątek w którym zgłaszali się uczestnicy i szczerze niektóre bardziej mnie zachwyciły niż te z podium. Wyróżnione cieszą oko. Choć raczej nic nie zakupię, jestem wybredziuch jeśli chodzi o futra.

Była dodatkowa kategoria: ubranka do ekwipunku. Jeszcze niewiadomo kiedy je będzie można zdobyć, ale wiedzcie, że będziemy mogli zabawić się tymi strojami podczas różnych imprez czy po prostu na roomie.
Wszyscy otrzymali nagrody. O takie:
Jak dla mnie trochę niska cena za zrobienie futra. W końcu za to futra nie zakupimy, prawda? Chyba, że będzie w przecenie.

Za to nagroda za ekwipunek jest spoko. Choć pewnie autorzy nieźle się napracowali. Admini oszczędzają z nagrodami.

Co myślicie o futrach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz