sobota, 30 czerwca 2018

Gwiezdne futro

Przy evencie rybnym zostało dodane futro, które zaprojektowała Albinoska. Tym razem kropka w kropkę jak oryginał.

W wątku wiele osób narzekało, że nie można dobrać itemów do futerka. Pobawiłam się trochę w dressromie i oto co mi powstało.

Nie używałam kolorowania.
Snap

Nauk
Futro ma kilka kolorów w sobie, dzięki którym możemy na wiele sposobów kombinować. Istniejące itemy wpasowują nam się w futerko. Wiadomo, że nie wszystkie, ale większość pasuje.
Możemy też zabawić się kolorowaniem i barwami.
Przedstawiłam wam opcję z fryzurami, ale śmiało można z samymi czapkami czy innymi itemami. Futro daje nam pole do popisu. Widziałam wiele osób na roomie, które stworzyły naprawdę ciekawe kreacje do futra.
chłopiec
Słodka
Piłkarz
Agentka
Elegant
Futro warto kupić!
Jeśli komuś nie podoba się końcówka ucha, jest taki item, by go zasłonić.

Zabawa już z customice:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz