sobota, 7 stycznia 2017

Moja myszka różnymi stylami

Dawno nie pokazywałam rysunków, które ktoś dla mnie zrobił. To karygodne! W końcu kochane myszki poświęciły czas by stworzyć rysunek. Należy im się reklama. Rysunków jest dużo, dlatego podzielę na kilka postów :)

Zacznę jeszcze od mojego starego image.






Lazysx.
Nie wiem jak wy odbieracie ten rysunek, ja odbieram jako - spadaj mam lepsze zajęcia XD
Dostałam z jakiejś okazji, ale nie pamiętam z jakiej :( Albo tak po prostu. Dość dawno dostałam. Jest to prosty rysunek, trochę ręce powyginane, ale ogólnie fajny efekt. Można go odebrać na wiele sposobów ;)






Rkubi
Praca dodana przy okazji, ćwiczenie rysowania. Jest to wzorowane na transformicewej myszce. Rysowane w paincie. Podoba mi się efekt :)






Kosiaczek.
To jest z zamówienia. Moja myszka zgubiła ogon.
Niestety już nie ma wątku w fanartach.





Sherunia
To jeden z moich ulubionych rysunków. Długi czas nosiłam jako avatar.
Dostałam to od tak. Ćwiczyła sobie jeden kolor. Fajnie jej wyszedł efekt. Pasuje nawet do mojego nowego image :)
Tutaj jest jest wątek w fanartach.
Ona rysuje różnymi stylami, ale każdy ma w sobie coś ciekawego co przyciąga uwagę :)




Muchaczyk
Słynie on z ładnych rysunków. Widziałam jak rozwija się skacząc po plemionach :)
Wątki ciągle zmienia, więc najlepiej obserwować jego profil.
Dam do obecnego - ale to w każdej chwili może się zmienić!

2 komentarze:

  1. Śliczne prace,pamiętam doskonale Muche ciekawe gdzie się teraz ukrywa xd

    OdpowiedzUsuń