sobota, 6 września 2014

Mellibellule będzie w Polsce!

Wiadomość z forum.

"Hej wszystkim!

Przepraszam, że piszę po angielsku, nie znam języka polskiego. Sympatyczny polski personel przetłumaczy to dla mnie niebawem. ^^

Zakładam ten temat, ponieważ pewni mili organizatorzy zaprosili mnie na Poznań Game Arena w październiku! Są to targi gier komputerowych, które odbędą się w Poznaniu w dniach 24-26 października.

http://www.gamearena.pl

Będę mieć tam swoją przemowę i będę przechadzać się niosąc ze sobą jakieś gadżety z Transformice. ;)

Chciałabym wiedzieć czy znacie ten konwent i czy mogłabym się tam z niektórymi z was spotkać? Naprawdę bardzo by mnie to uszczęśliwiło!! Moglibyśmy się poszwendać, trochę porozmawiać, zjeść kanapkę albo mogłabym wam coś narysować na żywo. ^^

Możecie odpisywać w tym temacie po polsku, a ja przetłumaczę stronę przy pomocy Google Translate, aby przeczytać Wasze odpowiedzi. :)

Mam nadzieję, że Was tam zobaczę!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz