wtorek, 12 sierpnia 2014

Rocznica ślubu na tfm !

Rocznica Ślubu dotyczy mnie i Afrobizza ;*
Chyba to pierwsze takie zdarzenie. Przynajmniej ja nie spotkałam się z takim świętem.
Organizacją zajęłam się ja osobiście, ale i tak wszystko robiłam na ostatnią chwilę. Chciałam uczcić nasz ślub. Ślub cmentarny. W sumie wyszedł nam taki przez bug w grze XD
Weszłam chwilę przed czasem by zatwierdzić mapę. Miałam już ją zrobioną wystarczyło tylko kliknąć przycisk. Czekałam na Afrobizza by pokazać mu mapkę.
Dokładnie zaczęliśmy trochę imprezować 17:45. Coś koło tego. Ustawiłam mapkę jako plemienną. Wielki tort, na szczycie zaś nasze podobizny :3 Afro stwierdził, że to krety.
Włączałam muzykę na zmianę z myszkami. Specjalnie zainstalowałam ekran by móc puszczać muzykę. Po 18:00 zaprosiłam Adamgalla i Fiszkę, za nimi przyszli inni Marzyciele. Przyszło aż 20 osób. Jak na moje zaproszenie na ostatnią chwilę to przyszło ich sporo. Trawiastych też było dużo, co nie często się zdarza. Trawiaści są z lekka kapryśni XD.
Dawid zaproponował puszczanie mapek eventowych. Mi starczył tort i kilka piosenek, ale należy dostosować się do gości. Akurat mam kod lua na mapki eventowe. Włączyłam, zrobiło się ciszej. Niestety nie miałam kodów z końcówką mp3 by puszczać muzykę. Trochę myszek nam wówczas ubyło. Dawid postanowił wpaść innym kontem do plemienia i załączyć swoje lua. Nie przeszkadzało mi to, bo ja sama nie potrafię posługiwać się tymi kodami.
Mapki także się znudziły, ktoś zaproponował minigrę, więc ja zaproponowałam grę planszową. Tę którą sama zrobiłam. Nic w niej nie zmieniłam. Zasady te same. Marzyciele z entuzjazmem do tego podeszli. Włączyłam grę i wyjaśniłam zasady. W między czasie dołączyła Znajoma. Podczas gry myszy powoli się wykruszały. Najwytrwalsi: Xleo, Znajoma, Lessixd, Victorynka, Perrdo. Dotrwali do samego końca. Graczy na początku było sporo.
Zakończyłam imprezę tortem i kilkoma piosenkami Soad i Sum :). Ci którzy nie widzieli to zobaczyli.

 Galeria:








Kujonqa z naszego plemienia postanowiła zrobić nam prezent. Narysowała naszą dwójkę :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz