piątek, 14 marca 2014

Konkurs!!!

Tak, żeby rozruszać bloga ogłaszam konkurs rysunkowy!!!
Można wspomagać się różnymi programami. Liczę na ciekawe pomysły. A jakiego dokładnie rysunku wymagam? Macie narysować autorki tego bloga czyli mnie (Mesmera) i Znajomą. Zdjęcia macie po prawej stronie bloga. Dodam, że noszę zieloną kokardę na czubku głowy, nie aureolę.
Wymagania:
- można narysować nas osobno bądź razem
- może być tło, ale nie musi
- rysunek w dowolnej formie, na zwykłej kartce też przyjmuje (to znaczy screen tej kartki XD)
- te postacie mają przypominać myszy XD

Co dla zwycięzcy?
Post o nim, macie w etykietach myszki, jak to będzie mniej więcej wyglądało.
Post o plemieniu w którym się znajduje (chyba, że takowy opisałam lub osobnik nie ma plemienia)

Zwycięzców może być kilku lub nie będzie ich wcale. To zależy jak wykonacie prace i czy się spodobają mnie lub Znajomej :)

Prace przesyłać na mesmeramysz@gmail.com

Powodzenia!

23 komentarze:

  1. Mesmero i Znajomo chciałabym wam bardzo podziękować bo dzięki waszemu blogowi nauczyłam się grać w Transformice.
    Również może wystąpię w konkursie.

    Ornigata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba tu samouczków nie robiłam, ale ja też dziękuję za czytanie naszego bloga :)
      Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie :D

      Usuń
    2. Znajoma dużo robiła samouczków, a ty robiłaś dużo porad.
      Jedyne co nie ogarnęłam to o Gimpie w poradach.
      Jak byś miała czas to czy byś mi to wytłumaczyła?

      Ornigata :)

      Usuń
    3. Do gimpa to trzeba przysiąść. Ja żeby to ogarnąć potrzebowałam kilka godzin :)
      Znajoma faktycznie zrobiła wiele samouczków, cieszy mnie to, że moje porady komuś się przydały :D

      Usuń
  2. Niech zgadnę, avek robiony w Gimpie xD
    Nie rozumiem początku i końca tej porady o Gimpie a resztę jakoś rozumiem.


    Ornigata

    OdpowiedzUsuń
  3. Mesmera, a to można na normalnej kartce z bloku? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można. Tylko zeskanuj swoją pracę lub zrób jej zdjęcie ;)

      Usuń
  4. Okej, więc biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, mam pytanie. Co mam robić, gdy chcę wysłać e-mail wpisuje i pisze, że kod został wysłany i żeby go wpisać i nic nie ma ! Czekam 10 minut. Wyłączałam i włączałam, próbowałam na 3 innych e-mailach. NIC! Co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie podałam czasu. Zbieram sobie prace. Mam już ich 4 :)

      Usuń
  7. Do gwiazd i Dalej <---

    Może coś przyszykuje jak będę mieć czas. Z chęcią zobaczę potem te prace ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ci wszystkie pokażę. Możesz mi pomóc z poreklamowaniem bloga :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog ;)
    Miałam okazję cię już poznać Mesmero ale Znajomej jeszcze nie :D
    Wysłałam pracę, specjalnie użyłam Gimpa bo na tym blogu jest o tym samouczek :D dzięki tobie Mesmero poznałam tajemnice Gimpa :D.
    Znajomo ty też zasłużyłaś o oklaski bo nauczyłaś mnie wiele o edytorze map choć nie mam jeszcze 1000 serków, UMIEM RYSOWAĆ NA STRONCE I DAWAĆ NA MAPĘ XD

    Aniexa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że nasz blog tyle ci pomógł :D

      Usuń